4 december.

Jisses vilken dag, den har vell hitills inte varit särksitl lyckad.
Steg upp vid halv 10,tog ut hästarna och Macho blev först ut.
Ola hade skottat med traktorn i morse, och hagtråden som jag stänger med hade han skottat fast i en snöhög, vilket jag inte märkte förän jag släpt hästen, som vanligt sprang han som ett tok i hagen , sen kom han i full fart mot utgången, sen gjorde han värdens stoppie där tråden brukar sitta, som tur var, jag har en klok häst :)
Och innan jag fått lös trådfanskapet från snöhögen! hade strömmen på så vågade ju inte ta tag i tråden , haha jisess.
Men de gick till slut.

sen fick lilla Bobby komma ut.

Vid 12 drog jag och Jonatan ut och letade julgran, folk har tydligen beställt med mamma, och vi får göra jobbet ;S
de tog ett jäkla tag innan vi hittade en fin en som stod mitt på ett hygge, vi stannade och Jonte sprang ut och började hugga, jag var bilvakt. Så kommer de en biljäkel, som kör förbi oss (jonte gömmer sig bakom granen) men tydligen såg han honom, för bilen stannade då och började backa mot oss , och jonte kommer springande i full fart och vi drar därifrån, HAHAH !

men de var då fanskapligt typiskt att de kom en bil just då, och troligast var de vell ngn som ägde skogen?
de sög..

Nu ska jag snart börja med middagen, de blir tacos :)
sen ska grabbarna grus få komma in.

Kollade runt på iceman.se och hittade lite snygga plagg ! dom här 2 bla:


Men, kostar skjortan! får önska mig i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0