31 december, nyårs!

Idag är dagen kommit, sista dagen på år 2008, hur känns det?
De känns kanon, år 2009 ska bli ett oförglömligt år! så mkt ska hända och jag ser fram imot det mesta.

Igår var jag i stan med Jonte, han åkte i vitberget med sin lillebror och jag hade körlektion och sen gick jag på stan och virrade runt ett tag tillsammans med Mican, folk överallt och de fanns inte ett snygt plagg någonstanns tyckte jag! eller så orkade jag inte kolla så noga heller, hade med mig presentkortet till Gina men där hittade jag ingenting! det mesta snygt är vell slutsålt antar jag.

Därkring 16 hämtade Jonte upp mig på busstationen och vi drog till maxi och fixade hårfärg till Maylena och mamma,och ja, till mig själv ! jag köpte en guldbrun färg som jag ville ha som grundfärg, sen en knallig rödfärg.

Idag har jag färgat håret, tog ett djupt andetag och sen gjorde jag det, var lite orolig att de skulle bli ojämt men de blev skiit bra! är hur nöjd som hellst måste jag säga, la först på guldbruna färgen och sist den röda :)
Så nu är jag äntligen rödhårig, och de känns toppen! jag insåg idag att jag passar mkt bättre i mörkare färger.

Sen idag så har de stormat riktigt ordentligt! jag vaknade vid halv 8 av att jag trodde huset skulle gå under, träden blåste så dom halvvägs avr ner i backen! och kvistar och allt möjligt kom och flög omkring ;O så hästarna fick stå inne extra länge idag, vid 12 bestämde jag mig för att släppa ut dom en stund så dom fick röra lite på sig medan jag skottade skit.

NU i afton har jag och jonatan bakat kladdkaka som vi ska ha som efterätt, förätten blir Räk coctail och sen huvudrätten blir Grekisk pyttipanna, kommer bli hur  mumsigt som hellst!
Efter allt ätande så ska vi umgås med emelie,och vad vi ska göra återstår att se! fantasin flödar inte direkt.

Hoppas att ni alla Får ett riktigt bra kväll! och gott nytt år såklart :)
KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0