3 december.

Jag sa berätta ngt risigt, i morse hörde jag att de ringde, även fast jag "sov" , och jag vaknade av att jag låg och ropade -HALLÅÅ!

HAHAHA tur att jag sovde själv inatt, stackars jonte hade vell blivit döv :P

Hur som hellst, idag har jaginte gjort så mkt, så kan jag meddela folket att jag har betydligt bättre i höften idag ! jag hoppas bara att det håller i sig,tråkigt vore det annars.
Sen snöar det iadg oxå, vilket alltid är trevligt :)
Mina planer för den här dagen är inte stora, jag har chillat på här inne och städat undan litegrann,ska snart dammsuga hade jag tänkt.

Som sagt var Bobby ut igår, så han får vila idag, imorn ska jag ut en sväng och låta han jogga en runda.
sen får vi se om jag tar ut Macho en sväng oxå.

I afton kommer Jonatan hit, vi ska göra spaggeti och köttfärssås till middag, sen ikväll ska vi nog äta räkor på macka :]
Det blir mysigt, sen skulle han även ta med sig x-boxet ,han hade lyckats få in nå filmer på det .

NU ska jag vila en stund, känner mig slö som fasen!
sen ska jag dammsuga på nedrevåningen.
snöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0