27 december,inlägg nr 2.

Jag har en pigg häst! jätte piigg häst.
Mina armar känns som spagetti just nu,dom lyder inte riktigt.
Jag var iaf ut och körde Bobby en runda, de blev jogging idag vilket gick super! han känns som sagt pigg och glad :)
Börjar bli lite nervös inför Måndag då de blir banan, har ju aldrig kört dör förut, de blir första gången nu med licens och hela köret , och förhoppningsvis kommer de att kännas bra ! christer ska köra honom före en stund eftersom han har tendensen att bli het som en spis i början, sen ska jag testa hade jag tänkt :)

Ikväll blir de mys framför tvn, sen på måndag ska jag hänga upp boxar säcken! måste köpa en räserskruv på måndag så att den sitter ordentligt fast i taket, den väger trots allt ca:35-40 kg och de vill man inte få över sig :P

Imorgon blir de skoterkörning med Emelie och Micke ev? de kommer att bli najs :)
Sen har jag bestämt mig för att färga håret rött igen, jag gillar faktikst inte blondt hår så mkt, har man brunt/rött så kan man variera så mkt och jag ÄLSKAR att färga håret :]
Man blir ganska avskräckt av alla fjortisar som går på stan med sitt sönderblekta hår, och mer än hälften av befolkningen har så! och jag vill inte likna någon 13 årig sönderblekt blondin, uuuusch.

Över till nyårs, va fasiken händer NYÅRS??
Jag i rött hår för ca:2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det blir i fällfors hos män! var där!?:D

2008-12-28 @ 00:03:39
URL: http://kajstej.blogg.se/
Postat av: kajsa

jabra! du måste supa!;p

haha, jamen va.. Säg till så följer jag någongång emd jimmys skoter ^^;D

2008-12-29 @ 15:11:24
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0