27 december, år 2008 snart slut.

Jag satt just och tänka tillbaka på året som snart gått, och jag vet inte riktigt vart jag ska börja och hur jag ska sammanfatta det? Men de har varit otroligt mkt upp och ner! stundvis har man inte orkat någonting, bara viljat gräva ner sig och inte stiga upp därifrån nå mer,  medans andra dagar är helt toppen !

Det har varit ett bra år på många sätt, jag har lärt mig mkt och fått lära känna 2 st underbara människor.
Sussie bla, en fantastiskt människa på många vis som jag tycker om väldigt mkt och skulle inte kunna tänka mig att förlora henne som vän.
Sen har vi Christer J som jag köpte Bobby av, han  har gett mig bättre självförtroende och gett mig chansen att få göra ngt riktigt bra, och jag är påväg att lyckas. Han ställer alltid upp och jag vet att honom kan jag alltid få hjälp av då jag behöver,vilket är guld värt i mina ögon! en underbar människa med lättare ord.

Jag har insett vad jag vill göra med mitt liv, och så småning om så kommer jag att göra det då jag känner att jag orkar och att jag är redo att klara det.

Jag har även insett att man måste offra det man älskar för att kunna gå vidare .

Sedan tjänar jag mina egna pengar, vilket jag är väldigt stolt över ! mitt  dåligasamvete över att jag alltid får av mamma och pappa behöver jag inte tänka på längre, inte alls lika mkt iaf.Det mesta köper jag för egna pengar, och vist, dom hjälper mig ibland, men de gör alla föräldrar? oftast iaf.

Sen ahr jag lärt känna mig själv betydligt bättre som person, och insett att jag inte är så dålig som jag trott.

Jag har varit utomlands för första gången utan familjen tillsammans med Mican, en bra vän till mig :)

Ja, mkt har hänt under de här året och jag skulle troligast kunna skriva i all evighet om detta, men de har jag inte tid med ;P så jag tror att jag ger mig såhär och skriver att de har varit ett "BRA OCH LÄRORIKT ÅR"

Sen kan jag tillägga att de blir banan kl 9,30 på Måndag med Bobby, se upp ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0