26 december.

Nu måste jag blogga! mitt humör är skuret för tillfället känner jag.
Inatt har jag sovit dåligt som fan, vilket gör mig förbannad, jag borde inte få vara vaken
då jag inte har sovit ordentligt, livsfara för alla!!!

Gav upp sovandet vid halv 10 då ola ropade på mig och Jonte om vi skulle följa med ut oc köra skoter,
så de gjorde vi, steg upp och drack lite havre mjölk sen på med kläderna!
Hästarna fick sova ute inatt, var +1 igårkväll så de e bara braa.

Har kört sktoer hela dage lång med ola och massa, orkar inte skriva upp namn.
Nu sitter jag här och surar, jag och Jonte skulle igentligen till byske och handla för vi har ingenting ätbart här hemma! allt är rensat sen jul + att jag är less på julmaten nu.
Men pappa tjurade ihop och drog till byske ist för oss, så då blev humöret förståss bättre!

sen var tanken att jag skulle ut och rida Bobby en sväng idag, men de blåser nå såin i hellsike ute! sen är de såndär förbaskad klibbsnö ute som bara fastnar och jävlas, och nej jag har inga snösulor på dom! suger.
så jag får hur som hellst fara ute imorn ist och ge honom en vändaa.

Ännu en skitsak är att vi inte vet vad som händer på nyårs, jag och Jonatan funderade på om vi skulle ta in på hotell ngnstanns, satt och kollade runt igårkväll .Men då kommer jag bara vara orolig hela tiden över hästarna så jag kommer inte kunna slappna av och kunna ha roligt, kan jag knapt då jag lämnar gården i huvudtaget.
Så de uteslöt vi, troligast blir de hemakväll med god matt och mys, jag pallar inte att supa, nyårsfester spårar alltid.

Kan berätta att igår var de lilla julafton hemma hos Jontes mamma, de var riktigt trevligt med god matt och lite julklappar :) jag fick bla svarta legings av jennifer, presentkort på gina 400 kr av Jontes mamma och dennis och en Boxar säck av Jonatan som jag önskat mig, så nu jäklar blir de hårdträning! den skulle ha hängt uppe i taket nu så jag kunde slå bort lite irritation känner jag.

På måndag blir de troligast Banan med Bobby, de ser ut så nu iaf.
Sen tisdag har jag körlektion, vet inte riktigt vilken tid?
sist men inte minst så måste jag plugga som en jävla idiot om jag ska lyckas ta körkortet till de datum som är bokat.
FAAAAN va less jag äär, kan ingen bara ge mig det ????

Jag tror jag ska färga håret rött igen, inte idag pga mitt humör, skulle kunna bli lite fel.
Men ngn annan dag ev?
så såg jag ut dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0