23 december.

Snart är de julafton, jag kan inte riktigt förstå de själv att tiden går så fort :O!
Imorgon har jag otroligt mkt att göra, får bli en tidigt morgon.
Jag ska hinna ut en sväng med Macho, de är en tradition att jag tar en ridtur/kör en runda runt byn med tomteluva varje julaftons morgon :)! sen ska jag ta lite bilder på hästarna om de vill sig.

Ska även baka köttbullar,städa, fixa ännu mera mat,förbereda allt fika osv osv.
Jag är stressad redan! men jag längtar såklart tills efter middagen då de blir julklappsöppning :)

Ikväll har jag myst med Jonatan, vi har sett bingolotto uppesittar kväll och spelat varsin lott, ingen av oss vann men vi fick ha de mysigt med varandra ist :) Nu har han just farit hem till sig, men återkommer imorgonkväll.
Juldagen blir de vara hemma hos Jontes mamma, jag ska göra janssonsfrestelse till dom hade jag lovat.
Så kommer hela konkarongen från hans mammas sida på julmat osv, De blir säkert trevligt.

Jag ska ringa chirster och höra vad han gör på fredag, de ska enligt vädret vara ganska varmt ute och uppehåll, så skulle vara perfekt att taner Bobby på banan då. Men vi får se, annars får de bli till veckan då julen är "över"

Nu ska jag ta och försöka sova, blir en tuff dag imorgon :)
god jul på er alla! hoppas ni får en underbar julafton !!
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0