2 december.

Fy åt fan vad ont jag har i höften, och i ryggen.
Till er som inte vet så har jag haft problem med ryggen i flera år.
Och på senaste året har jag börjat få ont i min vänstra höft, och de blev betydligt värre då
jag kraschade i trappen på sledslayers! ( haha)

Jag kan knapt gå, tar mig knapt in i bilen, att gå uppför en trappa är ett helvette och att sova är inte så skönt de heller.
Då kan ni ju tänka er hur skönt de är.

Men, livet går vidare för det, ska ringa Bert-ola imorn och boka tid så han får fixa ryggen på mig, och sen får vi se om han kanske får ngn ordning på höften oxå, för såhär vill jag inte gå omkring i vinter ;S
Det konstiga är att de går hur bra som hellst att rida!?
Men man blir inte så motiverad då man knapt tar sig frammåt i vanliga fall.

sen vill jag ju kunna köra skoter i vinter oxå, utan att bli invalid :(

Hur som hellst, jag ochJonatan har just ätit fruckost, nu spelar han x-box och jag sitter här och väntar på att jag ska pallr mig hem, mamma/pappa ska till stan idag  så jag åker med dom.
När jag kommer hem ska jag baka Lussebullar, sen ska jag ut och köra Bobby en runda, de blir intervaller i backe idag.

Imorn kommer Jonatan till mig, då ska vi skala räkor och göra räkmackor :]
Nu ska jag göra mig i ordning för hemresa.
Tjing.
älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0