19 december.

Jag har julstämmning i sinne!
Idag har jag tagit in granen och pyntat och gjort den fin(sätter in en bild senare)
Jag älskar att ta in granen! de är då de blir jul på riktigt.

Vid 1 tiden komme robin förbi och ville bli klipt, självklart fick han det :)!
sen fick jag även klippa Jonte, tro de eller ej,äntligen!

Nu sitter jag här och gör ingenting, jag ska vell börja med middagen om typ en timma ;P de är vell det jag vet just nu.
Sen börjar topmodel kl 4, de vill jag se :)

De var tänkt attjag skulle jobba en stund idag, men de blev inte av som vanligt ;S blir sålesss.
I afton blir de vara med harald och sussie, det ska bli trevligt :)
Och nu ska jag gåner och ta mig ett glas havremjölk!


skoter imooorn.

Kommentarer
Postat av: mican

varför sa sickade du inte sms om att du inte behövde jobba? då kunde vi ha gjort ngt :)

2008-12-19 @ 19:25:24
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Julia

ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg! :D

2008-12-19 @ 19:34:00
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0