18 december.

Igår blev de inget skrivet, datorn var så otroligt seg och uppkäftig så jag gav upp de där.

Idag steg jag upp vid 10, ungefär som vanligt.
Jag sover så otroligt dåligt på nätterna att de inte är sant! dels för att Jonte ligger i sängen , + att jag har så fruktansvärt ont i höften fortfarande, jag måste ta tag i att ringa Bert-ola så han får fixa till mig, känner mig ramsne hela jag.
Vid 11 i morse gick jag ut och tog in Bobby, de blev intervaller i backe idag vilket gick super och han jobbade på mkt fint!
Han blev riktigt svettig och mysig.
sen efter det så städae jag och skottade i stallet oh gjorde klart allting för kvällen så jag slipper gå ut nu och göra det.

Vid 13,3 tiden så for jag och Jonte till stan, jag kände att jag var tvungen att köpa ngt mer till mamma och pappa eftersom att jag ochola delar på presenterna, blir så liite annars ;P
Nu har jag bara Jonte kvar, och de hade jag tänkt fixa på måndag, tro de eller ej! men jag har faktiskt en körlektion då, jag har tänkt ha körkortet nu till sportlovet! så nu måste jag plugga i sinneeeee.

Nu snart har jag en klippning, kl 19 kommer erre hit och klipper sig :)
sen har även Löva bokat in en tid, oc robin tror jag oxå om jag kommer ihåg rätt;P
Så nu ska jag gåner och förbereda lite.

seda ikväll blir de in med hästarna, och sen träning!
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0