14 december.

Asså nu är snart julen här, myysigt! jag älskar julen, jag önskar den kunde vara jäämt :]
fast då skulle man knappast uppskatta den lika mkt som man gör nu antar jag.

Idag har jag och Jonatan letat julgranar, inte hittat en endaste!
sen lagade jag ju hagen i morse oxå, Bobby gick rakt igenom öppningen igår, men nu är de fixat + att jag hedde på strömmen idag :P

Jag har just tittat på bilderna från Turkiet sen jag och Mican var där i sommras, asså fan va bra de var igentligen!
Jag minns hur mkt vi klagade, haha! men de var så otroligt varmt, och de blev aldrig svalare heller så de var faktikst ganska jobbigt.Men de är nu man inser hur bra de var! fast jag tror inte att jag ska till turkiet nåmer iaf, de finns så mkt andra ställen jag skulle vilja fara till, och högst upp på listan står grekland,mamma har varit där flera gånger och hon säger att de är fantastiskt fint där och otroligt god mat! måste vara att bra ställe ;)
Men, mamma fyller ju 50 på ett tag, så bara börja spara !

Jag var ut och lät Bobby springa av sig ordentligt nu i afton, han fick jobba på bra och han kändes fiiin fin :)
Körde jogging och lite tempo växlingar.
Jessika kom förbi vid 7 och hjälpte till i stallet, sen tog vi in "gammle" Macho och hon fick rida honom en sväng, han blev så glad bubbsen :)

Planeran för imorn är inte stora än så länge, ev stan och titta på en skoter åt Jonte?
annars blir de soffa runt här hemma antar jag.
Nu ska jag träna lite, sen se film.
:]

Kommentarer
Postat av: mican

jag saknar dig.

2008-12-14 @ 21:57:29
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0