10 december.

Idag har de varit en lång dag känns de som, jag steg upp klockan 9 och gjorde mig klar.
Hästarna fick stå inne, de var -20 grader ute! fruktansvärt kallt, uuusch.

Åkte med mamma till byske och sen skjutsade hon mig till maylena, färgade hennes hår och plockade ögonbryn.
Började med att bleka upp hennes svarta hår, de ville inte släppa så mkt som jag hoppats på, men de blev brunt iaf.
sedan la jag på en chokladbrun färg i bottnen på den grå utväxten, och till sist drog jag upp slingor i en hätta och la på blekning, lät det sitta i ca:15 min foch vi fick fram en snygg guldig nyans på dom :) precis som planen var.
Jag tjänade 200 kr på jobbet + 140 kr för färgen, sen fick jag ett par tjocksockar som hon stickat :) !

Nu sitter jag hemma i fäll, Jonatan kommer inte idag, motorn var tydligen inte klar.
Så i afton har jag bakat Tosca kaka, den blev supergod! och passar bra nu då ola fyller 21 på fredag :)
Och nu ska jag gå ut och ta på hästarna täcken,dom får sova ute inatt eftersom dom vart inne hela dagen, sen är de bara 8 grader ute nu. sen ska jag duscha och efter det blir de sängen antar jag.

Jag funderar på att börja göra lite sminkningar jag med, jag läser alltid Hannas blogg (klotter) som hon kallas :)
och jag blir så inspirerad varje gång jag tittar, och blir så sugen på att testa lite själv oxå :P
har trots allt så mkt dö tid på dagarna, och en jäkla massa smink som ligger och skräpar ^^
så vi får se .

Imorgon hade jag tänkt fara ut och köra bobby en runda, sen vänta på älskling :)!
Godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0