1 december.

Vaknade vid 10 idag, gick ut och gav hästarna vatten osv, dom fick sova ute inatt.
sen gjorde jag mig klar för att åka med Jonatan till stan, han hade besiktnings tid kl 10 i 2.
Vid halv 12 drog vi oss mot stan, for förbi jontes pappas jobb och hämtade Micran (de var den som skulle besiktas)
sen drog vi på Royal och jag köpte en fodersäck, så nu är de ur värden ett tag framöver.

Körde en repa förbi travbanan bara för att kolla läget litegrann, där hände inte så mkt , så vi for till ursviken igen.

Nu har vi just ätit middag, och nu väntar jag på att ngt roligt ska hända, vilket jag inte tror? är ju inte hemma.

så fort jag inte är hemma blir jag stressad och otroligt rastlös, får typ panik över att djuren inte finns omkring mig.
 ni tycker säkert att jag är dum i huvudet, men så är det, jag vill inte vara utan dom.
De finns nog ingen som förstår hur mkt djuren betyder för mig, jag kan göra det enkelt och säga :ALLT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0