9/10 augusti.


Idag har jag inte gjort nånting i stort sett! jag steg upp vid 10 tiden och tog ut hästarna, gav dom mat osv.
sen rastade jag hundarna, tog mig en macka och sen kröp jag ner vid Jonatan igen och somnade om till klockan blev 2 .
Då steg vi båda upp, jag gick igenom duschen , och när jag skulle torka håret började det blixtra från hårtorken och sen dog den helt ! HAHA livsfara.

klockan 3 så skjutsade Jonatan mig till byske, sen for han hem för att vara barnvakt.
var igentligen tänkt att jag skulle hjälpa honom, men jag jobbade ist :) behöver varenda krona nu till turkiet, PEPPPAA!!
10 dagar kvar nu på pricken ;) jag längtar i sinne, underbart ska de bli !

Har just varit förbi Löva och companiet, Jocke och malin fhar fyllt år så de är party däruppe :)!
men, kom lite sent tror jag. Dom få som var kvar såg rätt slitna ut om jag ska vara ärlig :P
träffade Mican en stund innan hon och nåra till fick hämting, sötis unge :* !

Nu ska jag vänta på att Jonte ska ringa, får se om han kommer hit inatt eller om han kommer imorgon?
spelar inte så stor roll endå, klockan är trots allt ganska mkt nu.

Imorgon ska jag fixa klart stallet! då ska allt målas klart, och eftetr det ska jag övertala Jonatan att skjutsa mig till Luleå och hämta en rockard :) , sen på kvällsidan ska jag ut och köra Bobby om allt är som det ska.
Lunch trav den 13 november i skellefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0