8 augusti,en sämre dag.


Det mesta med den här dagen hittils har bara varit jobbig, ont i huvudet som fan precis som resten av den här veckan.
vart kommer huvudvärken ifrån? jag som aldrig brukar ha det annars, har haft det konstant i 7 dagar nu!?
Inatt har jag sovit i ursviken hos Jonatan, sen nu har jag just kommit hem till Fällfors igen, ola fick hämta mig.

Fått sms av Bravad nya ägare om att det går piss för henne, han står tydligen bara på bakbenen.
jag förstår inte, eller det gör jag vist , men jag vill inte :/ jag antar att Bravad trivdes bra hos mig, eller det vet jag att han gjorde för annars skulle han inte bete sig som han gjort mot mig, världens finaste häst igentligen.
Det känns så ledsamt allting, jag önskar att jag hade råd tid och plats att ha kvar även honom. ;/

saker och ting ändras, det gör det alltid.

Jag känner mig trött och hängig, sen är jag otroligt hungrig oxå!? kan inte någon komma hem hit och laga middag åt mig? jag är så less på att göra det själv jämt jämt jäämt. Hoppas mamma tar hem ngt gott ikväll?
Regnet öser ner, sommaren 2008 som skulle bli så bra? det måste ha vart den sämsta sommaren om man tänker på vädret hittils, fyfan vilken skit sommar. Tur att det bara nu är 12 dagar kvar till Turkiet ;)!
men det skulle inte förvåna  mig om det skulle regna hela veckan där borta oxå, med min tur?.

Nu ska jag gåner och se tv, eller kanske gå igenom duschen?
vi får se vadsom känns mest lockande.

Nonege mig maaaaaaaaaaat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0