6 augusti


Idag har de varit en ganska chill dag, har rännt på stan med mamma och schoppat lite grann (skämms på mig)
Men 2 av sakerna behövde jag faktikst, köpte Glucosamin och mineraler till hästarna.
Bobby ska börja få äta glucosaminet , bra för leder osv.

sen köpte jag en tubklänning och en t-shirt + en scarfGina :)  jag var tvungen!
sen köpte jag en börs oxå, vilket verkligen var på tiden! de har jag behövt länge.

Nu sitter jag hemma i fäll, planen för ikväll var igentligen att jag skullle fara till Jonatan och mysa med han.
Men jag kände att de skulle bli jobbigt eftersom jag jobbar imorgon , så då måste jag pallra mig först från urs till stan och sen från stan till byske, de är DRYGT! så jag får stå ut ännu en natt utan min mysbjörn.

Har testat alla mina nyköpta kläder ikväll, inklusive bikinin som jag glömde nämna ! köpte den på stadium idag .
den satt vell bra, förutom att man själv ser ut som en äckel jävla flodhäst! fyfan så äckligt fet man får vara.
Jag blir äcklad av att se mig själv i spegeln! så tragiskt är det, nu jävlar! 3-4 kg måste bort innan turkiet(14 dagar)
har kvar pulver, så de är bara att köra. sen måste jag röra på mig oxå så att man förbränner ngt oxå, annars ser de bara änu värre ut.?

jag fattar igentligen inte hur jag kan gå upp i vikt? jag äter typ bara sallad och och kött!?
okey, de slinker ner ngn godis ibland men va fan de är ju mänskligt!? direkt jag ser på en godis så går jag upp 10 kg.
varför kan man inte få vara som alla andra? !

Ikväll ska jag ut och gå med Vizzla, sen ska jag färga mitt hår och efter det blir det antagligen sängen?
Imorgon börjar min hårddiet , endast pulver och sallad ! såhär kan de fan inte fortsätta.

se you?.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0