28 augusti.


Jag kan inte säga mer än att de känns helt underbart att vara hemma , alla djuren och sist men inte minst svensk LUFT!
igår var jag vaken totalt i ca37 timmar, somnade till där vid halv 1 tiden och Jonatan kom vid halv 2 (på natten)
vi gick och la oss och myste, sen somnade vi och steg upp idag vid halv 11.

Pallrade mig ut för att ta ut hästarna, Bobby var halv sur för att jag sovit så länge och ville inte alls att jag skulle få borsta av honom allt spån i stallgången, han skulle minnsan gå ut! meen, jag fjäska lite för han en stund så vart han snäll sen:)
sen tog jag ut Macho och han var så lycklig att han gjorde sitt extrema glädje hopp med frambenen och sen sprang han som ett tok i hagen sötplutten <3

Idag har jag igentligen mkt jag borde göra, men är så himmla trött och slut i kroppen?
att vara utomlands är inte så lätt som ni tror ;) haha.
hade tänkt fara ut och köra Bobby en sväng, bara det inte börjar regna?
undra hur han kommer reagera imorn då han ska på banan? de var ju ngn månad sen sist han var där :P
Men nu ska han inte dit för att springa iaf. Jag hoppas att allt är som det ska i benet, så jag kan börja träna honom lite hårdare, så vi kommer igång snart :) jag är nervöös , men jag hoppas som sagt .

Om allt går som det ska, så funderar jag på att göra en till blogg , fast om träningen av mina hästar osv :)
själv tycker jag sånt är jätte intressant, att läsa om hur andra tränar och sköter sina hästar.
Ibland kan man snappa upp ngt som man kan ha användning för själv, och de är ju alltid trevligt.

Nu ska jag försöka göra mig lite lunch, kanske somnar på spisen :P?
men, äta bör man annars dör man.


PUSS på min älsklings Jonatan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0