19 augusti,sådär dagen före.


Jag är så nervös att de känns som mina inälvor kommer upp snart! jisses, jag är peppad till tusen :D
imorn den här tiden sitter jag och Mican på bussen påväg till vårat hotell ;) sen på kvällen sitter vi i baren med varsin drink i handen och bara ler! :D fan så ball!

sen ett + till är att Jonatan är påväg hem nu, han är i stan om ca 1 timma och då ska pappa hämta upp honom :)
så dom kommer hit sen, jag har saknat min älskling <3 är så glad att du klarade dig, du hade en otrolig tur.
Han kraschade som sagt med crossen och slog 2 små hål i struphuvudet, han hade tur och träffade lite på sidan om.
Hade han träffat någon enstaka millimeter mer mot mitten så hade han blivit förlamad, ev dött.
Läkarna i umeå var chockade övera att han klarat sig.

hur som hellst är han påväg hit nu helskinnad, vilket är de viktigaste av allt <3 !

Idag har det mejlat en tjej på bravad som verkar bättre än toppen, jag hoppas att han får hamna hos henne!
till ni som undrar så är han inte min häst längre, men jag stå som kontakt person på blocket för att jag känner honom bäst osv. . Men de dyker upp nya saker hela tiden, saker jag önskade att jag vetat tidigare. hade jag t.ex vetat att han var travtränad tidigare , inkörd och hela faderullan så hade jag aldrig gjort mig av med honom!
det jag fått veta var att han inte varit inkörd, att han var bakrädd osv. vilket han visat tendens till att vara.
han är stressad av sig och har inte direkt det bästa psyket för att bli en travare, därför sålde jag honom.
jag älskade hästen! helt klart, men kände att de är mer rättvist att låta honom komma till någon som vill lägga ner tid på bara honom. Men vist, de här känns förjävligt! helt klart, det är mkt man inte vet..
jag önskar honom iaf all lycka i världen, och hoppas att rätt människa dyker upp för honom snart!
tänk om jag bara hade plats för 3, och tid & pengar?.



Ikväll ska jag packa det sista i min väska, kolla igenom den så jag inte har glömmt ngt :)!
sen imorgon bär det av , ska bli skönt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0