16 augusti

Idag har jag jobbat, jag började klockan 9 i morse men åkte med mamma ner så vi for kring 8.
steg upp där vid 7 tiden, fyfasen vad jag var trött! eller de är jag fortfarande, ska bli skönt att sova ikväll vill jag lova folket.

Nu är det bara 4 dagar kvar till vi far utomlands, eller 3 kanske man ska säga eftersom vi åker tidigt på onsdagmorgon :)
det ska bli så sköönt! jag kan inte sluta längta, fyfan va skönt det ska bli att få bada  utan att frysa, sola och bli brun direkt osv!

Ikväll ska vi grilla, jag Jonatan Harald och ola :) senkommer vell mamma hem ikväll ngn gång antarjag.
sen blir de chilla framför en film och lite chips och dipp, sen blir de sängen! är ledig enda fram till jag far utomlands,skönt som faan! måste se om jag hittar ngn bra väska som jag kan ha  alla sakerna i, vi har typ bara sportbägar här hemma, inte alls säsrskilt bra. men dom är färgglada så man känner då igen dom :P!

Ikväll ska jag ringa christer och fråga om han vill komma och spika fast skon på bobby, jag hittar fan inte igen skiten som han tappat i hagen!? gahh, fast jag tror jag har nå gammla skor , de har jag alltid. lite snea är dom säkert men de är vell bra att slå till dom förhoppningsvis:)  , jag känner mig stressad nu när jag inte kan vara ute med honom! han behöver ju motion! men bäst att låta honom stå så inte hoven börjar gå sönder, han mår ju inte dåligt av att få vara ute i hagen heller :)

NU sk jag gåner och börja lite lätt med maten, som sagt så blir de grillat ikväll ;)!
vi ses.


Vi ska ha det bääst!

Kommentarer
Postat av: mican

nya bilden? ;)

du kunde ju ha tagit en bättre baby ;)

SNART, tre dagar =D UNDERBART :D(L)

2008-08-17 @ 12:54:55
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0